افشاگری بی‌سابقه علیه سرمربی سابق استقلال: او یک مربی لاابالی بود!

خبرورزشی دوشنبه 25 خرداد 1405 - 11:26
عباس ترابیان، مدیر سابق سازمان فوتبال استقلال در گفتگویی از رفتار و برخورد های زننده ریکاردو ساپینتو گفت.

عباس ترابیان، مدیر سابق سازمان فوتبال استقلال درباره دوران حضور ریکاردو ساپینتو در این تیم به خبرآنلاین گفت: «من اصلا ساپینتو را نمی‌پسندیدم؛ چرا که می‌گفتم مربی که خودش ساعت ۱ ظهر از خواب پا می‌شود کاری نمی‌تواند برای تیم بکند.

یک آدم لاابالی ِ عصبیِ تهاجمی که آنطور با همکار برخورد کند و مدیر می‌خواهد برود توی کمپ باید از او اجازه بگیرد که بخواهد وارد کمپ شود، مگر می‌خواهد وارد دژ فلان جا شود.

من در یکی دو جلسه‌ای که با ایشان داشتم کاملا متوجه این قضایا شده بودم و با زبان بی‌زبانی به او گفتم حواست باشد من با کی‌روش کار کرده‌ام‌. دیگر گردن‌کلفت‌تر از کی‌روش که نیستی. من خیلی غیرمستقیم به او گفتم و دعوایی به او نگفتم. بعد هم در قضایای کاری و چیزهایی که بیخودی برای او گذاشته بودند که مثلا وقتی می‌خواهد برود حتما باید با فلان پرواز خصوصی برود؛ این‌ها همه را من هوا کردم.»

بیشتر بخوانید: زمینه اخراج سرمربی استقلال کلید خورد/ تاجرنیا بدنبال اجرای فرمول کسب جام با مجتبی جباری

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.