رئیس پارلمان لبنان از ایران تشکر کرد

خبرآنلاین دوشنبه 25 خرداد 1405 - 11:50
رئیس پارلمان لبنان از ایران به دلیل اصرار بر درج بند توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه لبنان در توافق با آمریکا تشکر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان از توافق اعلام شده بین ایران و آمریکا و تلاش‌های پاکستان، قطر، عربستان و مصر برای رسیدن به این تفاهم که بندهای آن شامل تحکیم امنیت و ثبات در منطقه و لبنان است، استقبال کرد.

طبق گزارش ایسنا به نق از المیادین، نبیه بری از جمهوری اسلامی ایران و آمریکا و پافشاری آنها بر درج بند اساسی توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان در متن توافق قدردانی کرد.

وی گفت این بند حاکمیت لبنان را حفظ می‌کند و استقلال و آزادی تصمیم ملی و حاکمیتی آن را نقض نمی‌کند و باعث می‌شود لبنان در دامی که مقامات سیاسی اسرائیلی برایش پهن کردند نیفتد.

این اظهارات در پی اعلام توافق بین ایران و آمریکا ایراد شد که شامل تعهد آمریکا به توقف تمام حملات رژیم صهیونیستی در تمام جبهه‌ها از جمله لبنان است.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.