جلسه آتی صحن شورا علنی خواهد بود

خبرگزاری میزان دوشنبه 25 خرداد 1405 - 12:15
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری علنی جلسه آتی صحن شورا خبر داد.
خبرگزاری میزان -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا، با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام و آغاز ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از برگزاری علنی نخستین جلسه شورا در سال جدید قمری خبر داد.

نادعلی اظهار داشت: جلسه آتی صحن شورا در ماه محرم به صورت علنی برگزار خواهد شد. طی این مدت تلاش اعضای شورا بر افزایش جلسات علنی با حضور اصحاب رسانه بوده تا اخبار تصمیم گیری‌ها و مباحث شورا به شکل بهتر و روان‌تر در اختیار شهروندان تهرانی قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در همراهی با شورا افزود: در طول پنج سال گذشته خبرنگاران همواره در کنار اعضای شورا حضور داشته و در پیشبرد اهداف و موضوعاتی که نیازمند همفکری مردم تهران بوده، یاری رسان بوده‌اند. ان‌شاءالله در جلسه آتی به ریاست مهدی چمران نیز خبرنگاران بار دیگر حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.