سه بازیکن مصدوم تیم ملی آماده بازی با نیوزیلند شدند

مشرق نیوز دوشنبه 25 خرداد 1405 - 12:15
سه بازیکن مصدوم تیم ملی فوتبال ایران آماده بازی با نیوزیلند در جام جهانی ۲۰۲۶ شدند.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی، مهدی ترابی و سامان قدوس که در روزهای گذشته با مصدومیت جزئی روبرو بودند و تمرینات پر فشار چندانی انجام نمی‌دادند روز گذشته در تمرین گروهی شرکت کردند.

بدین ترتیب طارمی، قدوس و ترابی مشکلی برای دیدار با نیوزیلند ندارند و روزبه چشمی تنها بازیکنی است که به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه غایب خواهد بود.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در نخستین بازی از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ ساعت ۰۴:۳۰ صبح فردا سه‌شنبه ۲۶ تیرماه در ورزشگاه سوفای لس آنجلس به مصاف نیوزیلند می‌روند. ایران ساعت ۲۲:۳۰ روز ۳۱ خرداد با بلژیک دیدار می‌کند و ساعت ۰۶:۳۰ روز ۶ تیر در آخرین مسابقه مرحله گروهی رودرروی مصر قرار می‌گیرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.