چند ساعت قبل بازی: اروگوئه بالاخره وارد آمریکا شد!

ورزش سه دوشنبه 25 خرداد 1405 - 12:15
اعضای تیم ملی اروگوئه بالاخره مجوز ورود به خاک آمریکا را دریافت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اروگوئه اواخر روز یکشنبه به وقت محلی و پس از سپری کردن سفری پردردسر در آستانه بازی افتتاحیه‌اش در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل تیم ملی عربستان در روز دوشنبه، بالاخره وارد میامی شد.

فدراسیون فوتبال اروگوئه فیفا را مسئول مشکلات پیش‌آمده در پرواز از مکزیک به میامی دانست، با این حال گزارش شده است که در صورت عدم حضور سرمربی و کاپیتان این تیم در کنفرانس مطبوعاتی اجباری روز یکشنبه، آنها با تهدید جریمه و تنبیه مواجه بودند.

2436904

بنا بر گزارش‌ها، پرواز اولیه به دلیل مسائل اداری از جمله نقص در برخی مدارک، اجازه خروج نیافت و مسئولین مجبور شدند برای هماهنگی یک پرواز جدید، با عجله اقدام کنند. اتلتیک خبر داد که یکی از اعضای فدراسیون فوتبال اروگوئه اعلام کرده که فیفا مسئول این آشفتگی در برنامه سفر بوده است. فیفا مسئولیت تمام سفرهای مربوط به این جام جهانی ۴۸ تیمی را بر عهده دارد.

تیم اروگوئه در پلایا دل کارمن مکزیک در حال تمرین است و روز یکشنبه نیز یک جلسه تمرینی داشت. هنگامی که هیئت اعزامی به فرودگاه کانکون در حدود ۴۵ مایلی محل اقامتشان رسیدند، متوجه شدند که این گروه مجوز ورود به آمریکا را ندارد. فدراسیون فوتبال اروگوئه اعلام کرد که یک هواپیمای دوم از فلوریدای جنوبی در مسیر بود تا تیم را سوار کند و بازیکنان تا زمان رسیدن آن، در اقامتگاهی در خارج از کانکون منتظر ماندند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.