صدیقی: کمیسیون اجتماعی پیگیر ابلاغ سهمیه وام اشتغال مددجویان است

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 25 خرداد 1405 - 15:08
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: این کمیسیون پیگیر ابلاغ سهمیه وام اشتغال مددجویان است.

رضا صدیقی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با موضوع وام اشتغال مددجویان و پیگیری‌ها از بانک مرکزی در خصوص ابلاغ سهمیه بانک‌های سراسر کشور در همین زمینه، اظهار داشت: اقداماتی که طی سال‌های اخیر برای ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان به‌ویژه در مناطق روستایی انجام شده، حرکت ارزشمند و قابل تقدیری است که امسال نیز با جدیت در حال پیگیری است.

وی افزود: بسیاری از مددجویان روستایی دارای زمین و ظرفیت‌های لازم برای فعالیت‌های تولیدی هستند و استفاده از تسهیلات اشتغال می‌تواند به ایجاد درآمد پایدار برای این خانوارها کمک کند. در همین راستا، کمیته امداد اقدامات مؤثری را در حوزه توانمندسازی اقتصادی جامعه هدف دنبال کرده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به جلسات خود با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در دیدار با آقای بختیاری ضمن قدردانی از این اقدامات، بر تداوم حمایت‌ها تأکید شد. مجلس و به‌ویژه کمیسیون اجتماعی نیز آمادگی دارد در مسیر تأمین منابع و رفع موانع موجود، همکاری لازم را با کمیته امداد داشته باشد.

صدیقی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم، تعیین و ابلاغ سهمیه بانک‌های عامل برای پرداخت وام‌های اشتغال است، تصریح کرد: هنوز سهمیه بانک‌ها از سوی بانک مرکزی به‌صورت کامل ابلاغ نشده است. قرار است در جلسات آتی با مسئولان بانک مرکزی این موضوع پیگیری شود تا روند پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان با سرعت بیشتری انجام گیرد و متقاضیان هرچه زودتر از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.