قلعه‌نویی باید پاسخگوی انتخاب‌هایش باشد

خبرورزشی دوشنبه 25 خرداد 1405 - 15:30
داوود سیدعباسی با انتقاد از روند آماده‌سازی تیم ملی، صعود به مرحله حذفی را ممکن دانست و بر اهمیت بازی نیوزیلند تأکید کرد.

داوود سیدعباسی در خصوص شرایط تیم ملی در آستانه دیدار با نیوزیلند اظهار داشت: اکثر کارشناسان در مورد وضعیت تیم ملی صحبت کرده‌اند و بهتر است وارد جزئیات نشویم. همه می‌دانند روند آماده‌سازی تیم ملی بنا به دلایل مختلف به خوبی طی نشد و اگر می‌توانستیم بازی‌های دوستانه خوبی انجام دهیم، محک خوبی می‌خوردیم. با این حال باید نیمه پر لیوان را هم ببینیم و شاید انجام بازی‌های سخت منجر به مصدومیت بازیکنان می‌شد. با این وجود بیشتر از اینکه سود کنیم، ضرر کردیم ولی قطعا بازیکنان تیم ملی انگیزه دارند تا خودشان را نشان دهند.

 بازیکن پیشین فوتبال ایران در خصوص شانس صعود تیم ملی به مرحله حذفی گفت: با توجه به اینکه تیم‌های سوم هم شانس صعود دارند، می‌توانیم به مرحله حذفی صعود کنیم و این انتظار، بیجا نیست. بازی اول با نیوزیلند هم بسیار مهم است و امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم.

وی در خصوص انتقادهای صورت گرفته از امیر قلعه‌نویی بابت عدم جوانگرایی در تیم ملی یادآور شد: به هر حال ایشان مسئول فنی تیم است و باید پاسخگوی تصمیماتش باشد. باید به تفکرات کادر فنی احترام بگذاریم و مسئولیت انتخاب بازیکنان فقط برعهده سرمربی است. باید بعد از جام جهانی قبلی جوانگرایی انجام می‌دادیم تا بتوانیم از بازیکنان جوان در این جام بهره ببریم، ولی این کار صورت نگرفت. به هر حال این لیست با تفکرات کادر فنی انتخاب شد و آنها باید در این زمینه پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید:

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.