روستایی که در ۵ سال 61 بار تخریب شد

همشهری آنلاین دوشنبه 25 خرداد 1405 - 16:17
این اقدامات در چارچوب تلاش‌های مکرر اسرائیل برای ناامید کردن فلسطینیان و کوچاندن اجباری آنان صورت می‌گیرد.

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: نظامیان رژیم صهیونیستی خانه‌ها و چادرهای اهالی روستای العراقیب یکی از ۴۲ روستای فلسطینی در منطقه النقب اشغالی را در شرایط گرمای شدید تخریب کردند.

این اقدامات در چارچوب تلاش‌های مکرر رژیم صهیونیستی برای ناامید کردن ساکنان العراقیب و کوچاندن آنان از سرزمین‌هایشان صورت می‌گیرد.

به‌گزارش مرکز اطلاع‌رسانی، فلسطین این روستا در سال‌های گذشته نیز بارها تخریب شده است:

  • ۱۰ بار در سال ۲۰۲۵
  • ۱۱ بار در سال ۲۰۲۴
  • ۱۱ بار در سال ۲۰۲۳
  • ۱۵ بار در سال ۲۰۲۲
  • ۱۴ بار در سال ۲۰۲۱

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.