رئیس‌جمهوری: تفاهم ایران و آمریکا جمعه امضا می‌شود

خبرآنلاین دوشنبه 25 خرداد 1405 - 16:17
رئیس‌جمهوری تاکید کرد: تفاهم خاتمه جنگ روز گذشته با هماهنگی‌های لازم مصوب شد و قرار است روز جمعه به امضا برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان امروز -  25 خرداد - در حاشیه همایش سراسری «حکمرانی هم‌افزا» در جمع خبرنگاران با اشاره به تفاهم شکل‌گرفته میان ایران و آمریکا برای خاتمه جنگ، اظهار کرد:این تفاهم دیروز انجام شد؛ با هماهنگی لازم مصوب شده است. جمعه قرار است امضای این تفاهم صورت گیرد.

به روایت ایسنا، وی همچنین با اشاره به موضوع تنفیذ اختیارات به استانداران، ادامه داد: تنفیذ اختیار به استانداران از قبل انجام شده بود. این اتفاقاتی که رخ داد و اقداماتی که صورت گرفت به خاطر اختیاراتی بود که داشتند. چرا کسی در کشور به اداره امور اعتراض نکرد؟ برای اینکه استانداران و فرمانداران کار کردند. همه‌جا مشکل وجود داشت ولی در سیستم اداره کشور مشکلی پیش نیامد. 

رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه دشمن تصور می‌کرد با شروع جنگ کشور برهم می‌ریزد، تصریح کرد: آیا اینگونه شد؟ پاسخ منفی است و این به مدیریت استانداران و فرمانداران باز می‌گردد.

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.