واکنش ایران به ادعای ترامپ درباره ورود به ایران و بردن اورانیوم غنی شده

همشهری آنلاین دوشنبه 25 خرداد 1405 - 16:30
بقایی به ادعای رئیس جمهور آمریکا درباره ورود به ایران و بردن اورانیوم غنی شده واکنش نشان داد و گفت: یک بار آمدند و نتیجه اش را دیدند بنابراین اگر عاقل باشند تکرار نخواهند کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، بقایی افزود: در متن یادداشت تفاهم در مورد جزئیات موضوع هسته‌ای بحثی مطرح نکردیم. به‌صورت کلی تفاهم شده که در یک بازه زمانی ۶۰ روزه بعد از امضای تفاهم، در مورد موضوع هسته‌ای و متقابلا رفع تحریم‌ها بین ایران و آمریکا گفتگو شود.

حالا دیگر مستقیماً با ایران گفت‌وگو می‌کنیم |‌ ایران می‌خواهد رابطه‌اش را با ما تغییر دهد و ما...

وی گفت: موضوع هسته‌ای مشخص است و در مورد جنبه‌هایی از آن، شامل غنی‌سازی و همچنین ذخایر اورانیوم غنی‌شده با درجه بالا نیز تکلیفش مشخص است. قرار است در این دو موضوع در آن بازه زمانی صحبت شود.

⚪️در اینجا درباره جزئیات گفتگو نکردیم و مواضع ایران در رابطه با هر دو موضوع روشن بوده، اما باید منتظر ماند و دید که در ۶۰ روز مذاکره، تحولات به چه سمت و سویی پیش خواهد رفت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.