بازیکن خارجی پرسپولیس به تهران برگشت

برترین‌ها دوشنبه 25 خرداد 1405 - 18:57
در غیاب ملی‌پوشان ازبکستانی، آخرین بازیکن خارجی پرسپولیس برای پیوستن به تمرینات وارد تهران شد.

ایسنا: در غیاب ملی‌پوشان ازبکستانی، آخرین بازیکن خارجی پرسپولیس برای پیوستن به تمرینات وارد تهران شد.

63865955

 در شرایطی که ارونوف و سرگیف از جمع بازیکنان خارجی پرسپولیس، تیم ملی کشورشان را در جام جهانی همراهی می‌کنند، مهاجم کنگویی سرخ‌ها آخرین بازیکن خارجی بود که پرسپولیس در انتظار حضور او در تمرینات بود.

تیوی بیفوما، امروز (دوشنبه) و لحظاتی قبل از مرز هوایی فرودگاه امام(ره) به تهران رسید تا از فردا به جمع سرخپوشان بپیوندد.

تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به اعلام فدراسیون فوتبال مبنی بر برگزاری دو مسابقه برای تعیین آخرین سهمیه آسیایی فوتبال ایران، تمرینات خود را از روزهای گذشته آغاز کرده است.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.