تأکید حزب‌الله بر لزوم خروج نیروهای اشغالگر از لبنان

مشرق نیوز دوشنبه 25 خرداد 1405 - 19:21
نایب رئیس شورای سیاسی حزب‌الله بر لزوم خروج نیروهای اشغالگر از خاک لبنان تأکید کرد.

به گزارش مشرق، «محمود القماطی»، نایب رئیس شورای سیاسی حزب الله با اشاره به توافق آتش‌بس میان آمریکا و ایران گفت: مفاد توافق بین ایران و آمریکا هنوز به دست ما نرسیده است.

نایب رئیس شورای سیاسی حزب‌الله همچنین خواستار خروج نیروهای اشغالگر از اراضی لبنان شد.

از طرفی «یسرائیل کاتس»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: «سیاست ما در مورد باقی ماندن ارتش در مناطق امن لبنان، سوریه و غزه روشن است».

کاتس تأکید کرد: «ما با خروج ارتش اسرائیل از لبنان علی‌رغم همه فشارها مخالفیم».

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.