امارات هدیه اسرائیل را پس فرستاد

همشهری آنلاین دوشنبه 25 خرداد 1405 - 19:34
یکی از فعالان رسانه‌ای اسرائیلی فاش کرد که اسرائیل سامانه پدافندی گنبد آهنین خود را از امارات پس گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، آوی شارو خبرنگار مسایل امنیتی و اطلاعاتی روزنامه هاآرتص با انتشار خط سیر هواپیمای الیوشین ۷۶ امارات متحده عربی، اعلام کرد: به احتمال بسیار زیاد سامانه گنبد آهنین به (فلسطین اشغالی) بازگردانده شده است.

به گفته این خبرنگار، امروز دوشنبه هواپیماهای ترابری ایلیوشین ایل-۷۶ امارات متحده عربی در پایگاه هوایی نواتیم اسرائیل فرود آمدند.

این ناوگان بخشی از یک عملیات هوایی ۱۲ فروندی امارات متحده عربی بود که در اوایل جنگ (با جمهوری اسلامی ایران) به ثبت رسیده بود.

و بعداً گزارش شد که نیروهای اسرائیلی به همراه سامانه گنبد آهنین در امارات متحده عربی مستقر شدند.

خبرنگار هاآرتص در پایان این خبر که در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی منتشر شده، پرسید، آیا نشستن این پرواز در پایگاه نواتیم به معنای پایان دوره حضور گنبد آهنین است؟.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.