کارشناس آلمانی از برگ برنده‌های ایران می‌گوید!

همشهری آنلاین دوشنبه 25 خرداد 1405 - 20:35
رئیس پیشین کنفرانس امنیتی مونیخ و نماینده دائم پیشین آلمان در سازمان ملل  در سخنانی گفت: ایالات متحده در مواجهه با ایران، در موقعیت به‌مراتب ضعیف‌تری قرار دارد.

همشهری آنلاین: رئیس پیشین کنفرانس امنیتی مونیخ و نماینده دائم پیشین آلمان در سازمان ملل در سخنانی گفت: ایالات متحده در مواجهه با ایران، در موقعیت به‌مراتب ضعیف‌تری نسبت به سال ۲۰۱۵ قرار دارد. حمله آمریکا عملاً به نفع ایران تمام شد؛ آن‌ها اکنون یک برگ برنده اضافی به نام «تنگه هرمز» در اختیار دارند.

این کارشناس آلمانی در ادامه افزود: در حوزه هسته‌ای، برگ‌های بازی در دست ایرانی‌هاست و موضع برتری دارند. ایرانی‌ها مذاکره‌کنندگان بسیار سرسختی هستند؛ آن‌ها مانند ماهرترین تاجران فرش عمل می‌کنند و ترامپ آمادگی و شناخت لازم را برای مواجهه با آن‌ها را ندارد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.