قدردانی رئیس‌جمهور از هدایت‌های رهبری در تفاهم‌نامه ملی

عصر ایران دوشنبه 25 خرداد 1405 - 22:02
مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، با اشاره به نهایی شدن تفاهم‌نامه اخیر پس از گفتگوهای فشرده، اعلام کرد که این توافق فرصتی برای آزمودن عزم واقعی آمریکا در احترام به حقوق ملت ایران است. وی ضمن قدردانی از هدایت‌های رهبر انقلاب، بر صیانت از منافع ملی تأکید کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن قدردانی از هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی در گنجاندن بندهای صیانت از منافع ملی ایران در تفاهمنامه تصریح کرد، ملت ایران از امام شهیدش آموخته که زیر بار ذلت نرود.

مسعود پزشکیان دوشنبه شب ۲۵ خرداد ۱۴۰۵ در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: پس از گفت‌وگوهای فشرده، قریب به اتفاق اعضای شعام با متن تفاهم‌نامه همراهی کردند تا عزم واقعی آمریکا برای احترام به حقوق ملت ایران در عمل آزموده شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: هدایت‌های رهبر عالیقدر بیشترین نقش را در گنجاندن بندهای صیانت از منافع ملی ایران داشته که قدردان ایشان هستیم.

2153

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.