اقتصادنیوز: نتانیاهو نخستوزیر اسرائیل گفت: ما تا زمانی که لازم باشد در «مناطق امنیتی» مختلفی که تصرف کردهایم باقی خواهیم ماند تا از اسرائیل محافظت کنیم.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از آوش، نتانیاهو نخستوزیر اسرائیل درباره ایران گفت: مبارزه تمام نشده است.
نخستوزیر اسرائیل گفت: ما باید هر زمان که لازم باشد، به ایستادگی و دفاع از خود ادامه دهیم.
وی افزود: ما تا زمانی که لازم باشد در «مناطق امنیتی» مختلفی که تصرف کردهایم باقی خواهیم ماند تا از اسرائیل محافظت کنیم؛ ما اتحادهای جدیدی با کشورهای منطقه و فراتر از آن خواهیم ساخت و خودکفایی دفاعی خود را تضمین خواهیم کرد
نتانیاهو تصریح کرد: مواردی وجود دارد که من و رئیسجمهور ترامپ همنظر نیستیم.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.