فرار ارتشی‌ها از منطقه قرمز؛/ پایان برنامه‌های لیگ برتر دو مدعی

ورزش سه دوشنبه 25 خرداد 1405 - 22:29
در دو بازی پایانی از اولین روز هفته بیست و نهم لیگ یک نتایج کاملا متفاوت رقم خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی‌هایی که چهار همسایه در بالا و پایین جدول مقابل هم قرار گرفتند، امیر ابهری در بازگشت به نیروی زمینی موفق شد اولین بردش را به شکلی قاطع دشت کند اما دو تیم پارس جنوبی جم و سایپا عملا از ادامه حضور در کورس مدعیان انصراف دادند.

* انصراف دو تیم از لیگ برتری شدن
در جم تیم پارس جنوبی میزبان سایپا بود. دو تیمی که امسال قامت مدعی به خود گرفتند اما نسبت به رقبای مستقیم خود بهتر کار نکردند. با این حال، آنها همچنان روی کاغذ شانس داشتند و این شانس برای برنده بازی امروز بیشتر هم میشد اما شاگردان رضا مهاجری و محمد رجب زاده به تساوی بدون گل رضایت دادند. جمی‌ها در نیمه اول چند موقعیت خوب داشتند که با بی‌دقتی همه آنها را از دست دادند. در نیمه دوم اما بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و اتفاق خاصی متوجه دروازه‌ها نشد.
حالا پارس جنوبی با 44 امتیاز و سایپا با 47 امتیاز در حالی بالای جدولی هستند که در پنج هفته تا پایان فصل، به ترتیب با منطقه صعود فاصله 14 و 11 امتیازی دارند.

* برد قاطع ارتشی‌ها
تیم فوتبال نیروی زمینی تهران موفق شد با نتیجه 3 بر صفر میزبان خود، نفت و گاز گچساران را از پیش رو بردارد. شاگردان امیر ابهری در این دیدار با گل‌های عرفان گلشنی (دقیقه 11)، امید صیدالی (دقیقه 44) و علیرضا سلیم‌پور (دقیقه 84) به یک پیروزی ارزشمند دست یافتند تا با 32 امتیاز، جایگاه خود را در رده دوازدهم تثبیت کرده و بالاتر از تیم محمود فکری قرار بگیرند. این شکست در حالی برای گچسارانی‌ها رقم خورد که آنها برای فاصله گرفتن از منطقه سقوط به امتیازات خانگی این مسابقه نیاز مبرمی داشتند، اما اسیر ضدحملات شدند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.