دلافوئنته: دقت و شادابی لازم را نداشتیم/توپ نمی‌خواست وارد دروازه شود!

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 25 خرداد 1405 - 23:08
سرمربی تیم ملی اسپانیا به دو نقطه ضعف شاگردانش در دیدار با کیپ ورد اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس دلافوئنته پس از تساوی صفر - صفر تیم ملی فوتبال اسپانیا مقابل کیپ ورد در گروه H جام جهانی 2026 اظهار داشت: مثبت‌اندیشی و اشتیاق برای پیشرفت همیشه در ذهن ما وجود دارد. با همه موقعیت‌های خوبی که ایجاد کردیم و اتفاقاتی که افتاد، باید پیروز می‌شدیم.

وی با اشاره به ضعف لاروخا در دیدار با کیپ ورد تصریح کرد: به نظرم شادابی و دقت لازم در ضربات آخر را نداشتیم. با این حال باید همچنان رشد کنیم و ریتم بازی را به دست بگیریم. این هدف بزرگ ما تا مسابقه بعدی (مقابل عربستان) خواهد بود.

سرمربی اسپانیا از بدشانسی تیمش گلایه کرد و گفت: حریف ما از لحاظ بدنی بسیار قدرتمند بود. می‌دانستیم که کیپ ورد با دفاعی کاملاً فشرده و نزدیک به دروازه با بازیکنانی تنومند بازی می‌کند. وقتی توپ نمی‌خواهد وارد دروازه شود، این شرایط رخ می‌دهد. وقتی این موارد را در کنار نبود شادابی در تیم خودمان بگذارید، نتیجه‌اش همین می‌شود. با این حال جام جهانی بسیار طولانی است.

دلافوئنته در مورد غیبت لامین یامال و نیکو ویلیامز در ترکیب اصلی اسپانیا خاطرنشان کرد: ما بهترین شرایط را برای آمادگی هر دو بازیکن می‌سازیم و هر دوی آنها در حال پیشرفت هستند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.