با معرفی نمایندگان ایران در آسیا؛ پرسپولیس شکایتش‌ را به فیفا می‌برد

بیتوته دوشنبه 25 خرداد 1405 - 23:13

با معرفی نمایندگان ایران در آسیا؛ پرسپولیس شکایتش‌ را به فیفا می‌برد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

به گزارش ایرنا، نیمه‌تمام ماندن بازی‌های لیگ برتر به دلیل شرایط جنگی و محدودیت زمانی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای معرفی نمایندگان ایران تا ۱۰ خردادماه سبب شد تا در نهایت با توجه به جدول فعلی لیگ، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره نمایندگان ایران در آسیا تصمیم‌گیری کند.

 

براساس تصمیمی که در جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گرفته شد، تیم‌های استقلال و تراکتور به عنوان تیم‌های اول و دوم جدول لیگ تا پایان هفته بیست و دوم، به عنوان نمایندگان ایران در لیگ نخبگان آسیا معرفی شدند.

 

همچنین تیم سپاهان به عنوان تیم سوم لیگ به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲ معرفی شد.

 

سرخ‌پوشان پایتخت در این شرایط، امروز جلسه‌ای را با چند حقوقدان برگزار کردند. حالا با تصمیم فدراسیون فوتبال مبنی بر معرفی ۳ تیم بالای جدول به عنوان نمایندگان ایران در آسیا، باشگاه پرسپولیس بعد از جمع بندی با این حقوقدانان، شکایت خود را در این خصوص به فیفا خواهد برد.

 

 

منبع خبر "بیتوته" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.