عصبانیت شدید مسی پس از شکست فاجعه‌بار

بیتوته دوشنبه 25 خرداد 1405 - 23:13

عصبانیت شدید مسی پس از شکست فاجعه‌بار



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

به گزارش ایسنا، لیونل مسی از نتیجه بازی خانگی اینتر میامی مقابل اورلاندو سیتی در هفته ۱۱ لیگ MLS به شدت ناراحت بود. تیم این بازیکن آرژانتینی پس از این که تا دقیقه ۳۳ با نتیجه ۳ بر صفر پیش افتاد، در نهایت ۴ بر ۳ شکست خورد. 

 

مسی شروع خوبی داشت و با یک گل زیبا و یک پاس گل، تیمش را در نیم ساعت اول ۳ بر صفر جلو انداخت. اما ناگهان همه چیز تغییر کرد و میامی شکست تلخی را متحمل شد. مارتین اوجدا وینگر مهمان هت‌تریک کرد و تایرس اسپایسر نیز در دقایق پایانی گل پیروزی‌بخش تیمش را زد.

 

مسی بعد از این شکست زمین را با عصبانیت ترک کرد. یان فرای، مدافع اینتر میامی گفت: مسی در رختکن با ما صحبت کرد و به ما گفت این غیرقابل قبول است و ما را برای بازی بعدی تشویق کرد. همه با او موافقیم.

 

نوا آلن مدافع دیگر تیم نیز افزود: نحوه بازی کل تیم بعد از گل سوم، افتضاح بود. همه خیلی بد بازی کردند.

 

این بازی صدمین بازی مسی برای میامی بود، اما او نتوانست این مناسبت را با پیروزی جشن بگیرد. فوق ستاره آرژانتینی در این ۱۰۰ بازی توانسته است ۸۶ گل به ثمر برساند و شمار گل‌هایش را نیز به عدد ۹۰۶ رسانده است.

 

این مهاجم در این فصل در تمام رقابت‌ها ۱۲ بازی برای میامی انجام داده، ۹ گل زده و یک پاس گل داده است. اینترمیامی پس از ۱۱ بازی، با ۱۹ امتیاز در رتبه سوم جدول MLS قرار دارد.

 

منبع خبر "بیتوته" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.