پیام سخنگوی وزارت خارجه برای تیم ملی فوتبال در جام جهانی

عصر ایران سه شنبه 26 خرداد 1405 - 22:43
اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه، در آستانه نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل نیوزلند، با انتشار پیامی ضمن گرامیداشت یاد شهدا، برای ملی‌پوشان کشورمان در این آوردگاه بزرگ جهانی آرزوی عزت و پیروزی کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار پیامی برای تیم ملی فوتبال ایران همراه با یاد شهدای مهین آرزوی موفقیت کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۴:۳۰ دقیقه بامداد سه شنبه مقابل تیم ملی فوتبال نیوزلند در ورزشگاه سوفای لس آنجلس آمریکا قرار می‌گیرد.

اسماعیل بقائی در آستانه آغاز این مسابقه، با انتشار متنی در شبکه ایکس نوشت:

ان نه می بود که دور از نظرت می‌خوردم
خون دل بود که از دیده به ساغر می‌شد
از خیال تو به هر سو که نظر می‌کردم
پیش چشمم در و دیوار مصور می‌شد
«سعدی»

در کنار هیجان رقابت تیم‌ملی فوتبال ایران در میدان جهانی، یاد عزیزانی را گرامی می‌داریم که در تجاوز و تهاجم دشمن از میان ما رفتند؛ دختران و پسران معصومی که لبخندهایشان خاموش شد اما نام و چهره نورانی‌شان در حافظه این سرزمین جاودانه ماند. آنان را فراموش نمی‌کنیم، زیرا بخشی از استقامت امروز ایران بر شانه‌های یاد و فداکاری همان عزیزان بنا شده است.

ایران با همه زخم‌هایش همچنان ایستاده است و فرزندانش با سینه‌های ستبر و اراده‌ای استوار آماده رقابت در عرصه‌های جهانی هستند.

دعای یک ملت بدرقه راه تیم ملی است؛ برای آنان، برای ایران و برای برافراشته بودن این پرچم، یک‌صدا، نام مقدس «ایران» را بر زبان می‌آوریم و برای جوانان‌مان آرزوی پیروزی و عزت داریم.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.