علی دایی به عیادت ستاره سینمای ایران رفت +عکس

خبرورزشی سه شنبه 26 خرداد 1405 - 01:34
ستاره های فوتبال و سینمای ایران با هم دیدار و گفتگو کردند.

علی دایی اسطوره فوتبال، با اکبر عبدی ستاره سینما و تلویزیون که در هفته‌های گذشته دچار حمله قلبی شده بود، دیدار کرد و جویای احوال او شد.

اکبر عبدی با انتشار تصویری در اینستاگرام، از علی دایی بابت پیگیری احوال خود، قدردانی کرد. او در این ارتباط نوشت: «خدا را شکر، حالم خوب است و قبل از هر چیز این لطف و عنایت خداوند بوده که شامل حالم شده است. از همه شما مردم عزیز که در این مدت با دعاها، محبت‌ها و پیگیری‌هایتان دلگرمم کردید، صمیمانه تشکر می‌کنم.

دیدار با دوست عزیز و اسطوره بزرگ ورزش ایران، جناب علی دایی، برای من افتخار بزرگی بود. ایشان با بزرگواری و محبت خود به من لطف کردند و حضورشان باعث دلگرمی و خوشحالی فراوانم شد.

از همه عزیزانی که در این روزها کنارم بودند و برای سلامتی‌ام دعا کردند، قلباً سپاسگزارم و امیدوارم همیشه سلامت، موفق و سربلند باشید.»

بیشتر بخوانید: افشاگری یک کارگردان: بهروز رضوی به حرمت استقلال و ناصر حجازی، حتی یک ریال از من دستمزد نگرفت

عیادت علی دایی از اکبر عبدی
عیادت علی دایی از اکبر عبدی

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.