خداداد: قسم می‌خورم قراردادی با پرسپولیس امضا نکردم؛ از کسی هم ترسی ندارم

خبرورزشی سه شنبه 26 خرداد 1405 - 02:10
خداداد عزیزی گفت: از پرسپولیس پیشنهاد دارم. من اگه بسته بودم همینجا جلوی دوربین میگفتم بستم، هنوز قراردادی امضا نشده است.

خداداد عزیزی که به همراه جواد خیابانی اجرای ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۲۶ را برعهده دارد در خصوص شایعات مطرح شده در مورد پیوستنش به باشگاه پرسپولیس گفت: از طریق یکی از دوستان با پرسپولیس صحبت هایی شده ولی قسم می‌خورم که قراردادی با باشگاه پرسپولیس امضا نکردم. اگر امضا کرده بودم حتما می‌گفتیم و ترسی از کسی نداشتم.

این ویدیو را از دست ندهید: حمله تند پیشکسوت پرسپولیس به خداداد: مگر ما بمیریم و تو به تیم ما بیایی/ برگ کدام درختی؟!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.