قلعه نویی: بازیکنان برای مردم ایران به میدان می‌روند

خبرآنلاین سه شنبه 26 خرداد 1405 - 04:20
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دقایقی قبل از دیدار با نیوزلند در جام جهانی مصاحبه ای با تلویزیون فیفا انجام داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگوی کوتاه با فیفا گفت: «بازیکنان باتجربه‌ای در اختیار داریم که برخی از آن‌ها سابقه حضور در دو تا چهار دوره جام جهانی را دارند. مطمئنم همه نفرات تیم با تمام توان و انرژی برای مردم ایران به میدان خواهند رفت. نتیجه نهایی در اختیار خداست، اما با وجود چالش‌هایی مانند مسائل مربوط به ویزا و محدودیت زمان برای هماهنگی بیشتر، شرایط بسیار خوبی در تیم حاکم است. بازیکنان با انگیزه و مصمم هستند تا با اجرای دقیق برنامه‌های تاکتیکی، نمایشی پرانرژی و شایسته ارائه دهند.»

251 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.