یدیعوت: اگر نتیجه جنگ را می‌دانستیم، هرگز آغازش نمی‌کردیم

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 26 خرداد 1405 - 04:39
روزنامه یدیعوت آحارانوت با ابراز سرخوردگی نوشت: اگر نتیجه جنگ امروز را می‌دانستیم، هرگز آن را آغاز نمی‌کردیم.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارانوت در گزارشی تحلیلی، سیاست‌های واشنگتن را عامل بازگشت رژیم اسرائیل به شرایط «بازدارندگی ضعیف» و «آزادی عمل محدود» دانست.

روزنامه یدیعوت نوشت: دولت آمریکا با بی‌توجهی به مذاکرات با ایران، اسرائیل را به واقعیتی با آزادی عمل محدود و بازدارندگی ضعیف بازگردانده است.

این روزنامه در ادامه به‌نقل از یک منبع مطلع صهیونیست، اعتراف تلخی را منتشر کرد و نوشت: «سرخوردگی بزرگ‌تر از آن است که تصور می‌شود؛ اگر از قبل می‌دانستیم که نتیجه نهایی این خواهد بود، تردید جدی وجود دارد که اصلاً جنگ را آغاز می‌کردیم.»

انتهای پیام/+

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.