رضاییان: باید نیوزیلند را می‌بردیم

خبرگزاری میزان سه شنبه 26 خرداد 1405 - 23:47
خبرگزاری میزان -

رامین رضاییان‌ پس از تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل نیوزیلند در نخستین دیدار جام جهانی‌۲۰۲۶ اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم ولی گل بدی خوردیم. با این حال خیلی خوب به بازی برگشتیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم هم همینطور بودیم ولی گل‌های عجیب و غریبی خوردیم، اما مهم بود که به بازی برگشتیم و حق ما بود که بازی را ببریم. دست همه بازیکنان درد نکند که با غیرت بازی کردند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید بازی را می‌بردیم و هوادارانی که به استادیوم آمدند از بازی ما راضی بودند. گل‌های بدی خوردیم و می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم و برنده شویم. مهم این است که به این زودی‌ها دست از تلاش نمی‌کشیم و تا روز آخر تلاش می‌کنیم که صعود کرده و دل مردم‌مان را شاد کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.