خوشحالی سفیر و نایب رئیس در تیخوانا؛/ در مکزیک برای ایران شوری به پا بود! (عکس)

ورزش سه سه شنبه 26 خرداد 1405 - 23:47
اعضای تیم ملی که ویزای آمریکا را دریافت نکرده بودند، از تیخوانا بازی را در کنار یکدیگر تماشا کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در حالی به میزبانی لس آنجلس بازی خود را برگزار کرد که در این دیدار چند نفر از اعضای تیم ملی ایران حضور نداشتند و به دلیل عدم دریافت روادید از سوی وزارت امور خارجه آمریکا، نتوانستند تیم ملی را در سفر به ایالات متحده همراهی کنند.

بر اساس تصاویری که منتشره از تیخوانا، مهدی محمدنبی که به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال مشغول است و از آن مهمتر نقش سرپرستی را در تیم ملی ایران برعهده دارد، پس از اینکه نتوانست ویزای آمریکا را برای همراهی تیم ملی دریافت کند، در تیخوانا بازی را همراه با سفیر ایران در مکزیک تماشا کرد.

او در این تصاویر در حالی مشغول راز و نیاز و مناجات است که از گل محمد محبی خوشحالی می‌کند. جالب اینکه همزمان وظایف او روی نیمکت تیم ملی برعهده هومن افاضلی گذاشته شده و دستیار قلعه نویی به عنوان سرپرست موقت روی نیمکت تیم ملی کار خود را انجام می‌دهد.

2482271

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.