امیر قلعه نویی مدعی شد دیدار ایران و نیوزیلند بهترین بازی دور اول جام جهانی بوده است.
جماران: امیر قلعهنویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی مقابل نیوزیلند در ادعایی عجیب این بازی را بهترین دیدار دور اول جام دانست و گفت: از بازی راضی هستم اما از نتیجه نه. حقمان برد بود. دو توپ آمد و دو توپ گل شد. ما باید زودتر به اینجا میآمدیم همان مشکلاتی که فکر میکردیم برایمان پیش آمد. هنوز با جو اینجا سازگاری نداشتیم.باید استراحت کنیم و نقاط ضعفمان را پیدا کنیم.

منبع خبر "
برترینها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.