سرمربی نیوزیلند: فرصت تاریخسازی داشتیم اما با ناامیدی بازی تمام شد

همشهری آنلاین سه شنبه 26 خرداد 1405 - 23:48
دارن بیزلی سرمربی تیم ملی نیوزیلند، پس از تساوی ۲-۲ مقابل ایران در ورزشگاه سوفای لس‌آنجلس، در نشست خبری حاضر شد و عملکرد تیمش را تحسین کرد.

به گزارش همشهری آنلاین بیزلی گفت: من به شدت به بازیکنانم افتخار می‌کنم. میزان تلاش و موقعیت‌هایی که خلق کردیم فوق‌العاده بود. فکر می‌کنم در مالکیت توپ خیلی خوب بودیم و در اکثر دقایق دفاع خوبی داشتیم. در نهایت با ناامیدی از زمین خارج می‌شویم چون نتوانستیم بازی را ببریم. دو بار پیش افتادیم، دو گل فوق‌العاده زدیم و لحظات خوبی داشتیم.

سرمربی نیوزیلند در ادامه افزود: این نتیجه تلفیقی از شیرینی و تلخی است چون ما فرصت داشتیم که امشب تاریخ‌سازی کنیم و یک بازی را در جام جهانی ببریم. خیلی نزدیک شدیم اما نباختیم و خیلی خوب بازی کردیم. به همین خاطر احساس غرور می‌کنم

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.