قلعه‌نویی: بازی بسیار زیبایی بود اما اصلا راضی نیستم؛ باید نیوزیلند را می‌بردیم

خبرورزشی سه شنبه 26 خرداد 1405 - 23:48
سرمربی تیم ملی ایران گفت: بازی بسیار زیبایی مقابل نیوزیلند انجام دادیم اما باید برنده می شدیم و من از نتیجه راضی نیستم.

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی ۲ - ۲ ایران مقابل نیوزیلند گفت: بازی بسیار زیبا بود. اساسا فکر می‌کنم بهترین بازی دور اول بود. از بازی راضی‌ام ولی از نتیجه راضی نیستم چون دو توپ روی دروازه ما آمد و هر دو گل شد.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی چیزی که فکر می‌کردیم، اتفاق افتاد؛ ‌ما باید زودتر به آمریکا می‌آمدیم که متأسفانه اجازه ندادند. سازگاری ما هنوز صددرصد نشده است. البته سعی کردیم با تعویض‌ها این ضعف را جبران کنیم. ما به رغم همه مشکلات، شانس بردن داشتیم.

قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که چه تدبیری برای بازی آینده و جلوگیری از اتفاقاتی مانند امروز دارد، گفت: باید استراحت و ریکاوری کرده و فیلم را بازبینی کنیم و بعد روی نقاط ضعف‌مان بیشتر کار کنیم.

بیشتر بخوانید: ایران برای دومین بار با مساوی جام جهانی را شروع کرد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.