افسوس سرمربی نیوزلند بعد از بازی با ایران

برترین‌ها سه شنبه 26 خرداد 1405 - 08:40
سرمربی نیوزلند بعد از تساوی مقابل ایران از اینکه نتوانستند به پیروزی برسد، افسوس خورد.

فارس: تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی خود از مرحله گروهی در جام جهانی مقابل نیوزلند با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

0

دارن بازلی، سرمربی نیوزلند بعد از این تساوی گفت: من به بازیکنان و عملکرد آنها بسیار افتخار می‌کنم. واقعاً در مالکیت توپ خوب بودیم، موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم.

وی افزود: از اینکه برنده نشدیم، ناامید شدیم. ما دو گل واقعاً خوب زدیم و این دردناک است زیرا ما فرصتی برای تاریخ‌سازی داشتیم. با این حال، به بازیکنانم بسیار افتخار می‌کنم.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.