حسرت سرمربی نیوزیلند پس از تساوی مقابل ایران

افکار نیوز سه شنبه 26 خرداد 1405 - 09:15
سرمربی نیوزلند بعد از تساوی مقابل ایران از اینکه نتوانستند به پیروزی برسد، افسوس خورد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی خود از مرحله گروهی در جام جهانی مقابل نیوزلند با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

دارن بازلی، سرمربی نیوزلند بعد از این تساوی گفت: من به بازیکنان و عملکرد آنها بسیار افتخار می‌کنم. واقعاً در مالکیت توپ خوب بودیم، موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم.

وی افزود: از اینکه برنده نشدیم، ناامید شدیم. ما دو گل واقعاً خوب زدیم و این دردناک است زیرا ما فرصتی برای تاریخ‌سازی داشتیم. با این حال، به بازیکنانم بسیار افتخار می‌کنم.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.