رئیس فیفا در رختکن تیم ملی: ایران شایسته پیروزی برابر نیوزیلند بود

همشهری آنلاین سه شنبه 26 خرداد 1405 - 09:16
رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال با حضور در رختکن تیم ملی ایران پس از نخستین دیدار در جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: ایران شایسته پیروزی برابر نیوزیلند بود.

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و نیوزیلند از گروه G رقابت های جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۰۴:۳۰ امروز سه شنبه (۲۶ خرداد) در ورزشگاه سوفی شهر لس آنجلس آمریکا با قضاوت «سزار راموس» از مکزیک برگزار شد و با تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت. رامین رضائیان(۳۲) و محمد محبی(۶۳) برای ایران و جاست(۷ و ۵۵) برای نیوزیلند گلزنی کردند.

جیانی اینفانتینو پس از این دیدار در رختکن تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد و گفت: بازی سختی بود که تیم ملی فوتبال ایران با کمی شانس بیشتر می توانست این بازی را ببرد.

رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال در ادامه خطاب به بازیکنان تیم ملی گفت: شما به خانواده، دوستانتان و مردم جهان نشان دادید که یکی از تیم های حاضر در جام جهانی هستید.

وی ادامه داد: دو بازی دیگر هم پیش رو داریم. در این دو بازی هم برای همه دنیا باعث افتخار خواهید بود. شما احساسات خیلی بزرگی دارید و من این را درک می کنم.

اینفانتینو در ادامه صحبت هایش با بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتبال ایران گفت: شما یک پیام خیلی قوی به همه دنیا می فرستید. شما همه ورزشگاه را پشت خودتان جمع کردید که از شما حمایت کنند. شما این همبستگی را نشان دادید و می خواهم از شما تشکر کنم.

رئیس فیفا در پایان گفت: با قدرت به جلو بروید و در دو بازی آینده هم مبارزه کنید. برای شما آرزوی موفقیت می کنم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.