اظهارنظر امیر قلعهنویی درباره اینکه دیدار ایران و نیوزیلند که گفت بهترین بازی دور اول جام جهانی بوده، با واکنش تند جواد خیابانی روبهرو شد.
ورزش سه: اظهارنظر امیر قلعهنویی درباره اینکه دیدار ایران و نیوزیلند که گفت بهترین بازی دور اول جام جهانی بوده، با واکنش تند جواد خیابانی روبهرو شد.
خیابانی در یک برنامه تلویزیونی با کنایه گفت: «انگار بازی هلند و ژاپن بد بوده، هلند و سوئد بد بوده! چرا میخواهیم نشان بدهیم بازی خوبی بوده؟ آقا خب خوب نبودیم و خوب بازی نکردیم، خیلی ساده است.»
منبع خبر "
برترینها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.