اگر نتیجه جنگ را می‌دانستیم هرگز آغازش نمی‌کردیم

همشهری آنلاین سه شنبه 26 خرداد 1405 - 09:41
روزنامه یدیعوت آحارانوت با ابراز سرخوردگی نوشت: اگر نتیجه جنگ امروز را می‌دانستیم، هرگز آن را آغاز نمی‌کردیم.

به گزارش همشهری‌آنلاین، روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارانوت در گزارشی تحلیلی، سیاست‌های واشنگتن را عامل بازگشت رژیم اسرائیل به شرایط «بازدارندگی ضعیف» و «آزادی عمل محدود» دانست.

روزنامه یدیعوت نوشت: دولت آمریکا با بی‌توجهی به مذاکرات با ایران، اسرائیل را به واقعیتی با آزادی عمل محدود و بازدارندگی ضعیف بازگردانده است.

این روزنامه در ادامه به‌نقل از یک منبع مطلع صهیونیست، اعتراف تلخی را منتشر کرد و نوشت: «سرخوردگی بزرگ‌تر از آن است که تصور می‌شود؛ اگر از قبل می‌دانستیم که نتیجه نهایی این خواهد بود، تردید جدی وجود دارد که اصلاً جنگ را آغاز می‌کردیم.»

بیشتر بخوانید

واکنش نشریات ترکیه به توافق ایران وآمریکا + تصاویر | طرح خاورمیانه‌ای آمریکا توسط ایران به دیوار کوبیده شد

۳۰۰میلیارد دلار برای ایران + جزئیات | گزارش فایننشال تایمز درباره صندوق سرمایه‌گذاری بین‌المللی

اینجا منطقه ممنوعه شد | دستورهای روشن کاتز به ارتش اسرائیل | گزارش افشاگرانه معاریو

اگر نتیجه جنگ را می‌دانستیم هرگز آغازش نمی‌کردیم

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.