قهرمان جهان تا دندان مسلح شد

ورزش سه سه شنبه 26 خرداد 1405 - 09:59
پس از پایان هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال، کادر فنی تیم ملی ایتالیا با فراخواندن چندین ستاره نامدار، خود را برای ادامه رقابت‌ها در اسلوونی آماده می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال به‌تازگی به پایان رسیده است و تیم ملی مردان ایتالیا صبح روز سه‌شنبه ساعت ۹ وارد رم خواهد شد. شاگردان فردیناندو دِ جورجی پس از چند روز استراحت، از روز پنجشنبه بار دیگر گرد هم می‌آیند تا تمرینات خود را برای حضور در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال که از ۲۴ تا ۲۸ ژوئن در لیوبلیانا، پایتخت اسلوونی، برگزار می‌شود آغاز کنند.

آتزوری تحت هدایت دِ جورجی با کسب سه پیروزی مقابل آلمان (۳ بر ۱)، ترکیه (۳ بر صفر) و ایالات متحده (۳ بر ۲) و یک شکست در دیدار افتتاحیه برابر فرانسه، به کشورش بازگشت. ایتالیا در هفته دوم این رقابت‌ها باید به مصاف بلغارستان، اوکراین، برزیل و اسلوونی برود.

در همین راستا، بازیکنانی چون لورنزو کورتزیا، جیانلوکا گالاسی، توماسو گازو، تیم هلد، توماسو ایچینو، دانیله لاویا، الساندرو میکلتو، فدریکو روبرتی، یوری رومانو، روبرتو روسو، ریکاردو اسبرتولی، زونتا و استفارونی به اردو فراخوانده شده‌اند تا در کنار بازیکنانی که در هفته نخست حضور داشتند تمرین کنند و در صورت صلاحدید کادر فنی، برای هفته دوم به میدان بروند.

فهرست نهایی ۱۴ بازیکن ایتالیا برای حضور در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال که از ۲۴ تا ۲۸ ژوئن در لیوبلیانا برگزار خواهد شد، روز یکشنبه ۲۱ ژوئن اعلام می‌شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.