اعضای تیم ملی ایران پس از دیدار با نیوزیلند راهی فرودگاه شدند تا به مکزیک برگردند ولی مهدی طارمی و سعید الهویی هنوز موفق به خروج از فرودگاه نشدهاند.
فرهیختگان: اعضای تیم ملی ایران پس از دیدار با نیوزیلند راهی فرودگاه شدند تا به مکزیک برگردند ولی مهدی طارمی و سعید الهویی هنوز موفق به خروج از فرودگاه نشدهاند.

طارمی و الهویی برای ورود به آمریکا هم به مشکل خورده بودند و درحال حاضر تمامی اعضای تیم ملی در هواپیما حاضر هستند اما این ۲ نفر همچنان در مراحل نهایی خروج از فرودگاه قرار دارند و تلاشها برای رفع این مشکل ادامه دارد.
منبع خبر "
برترینها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.