نخستین شناور فلزی حامل ۱۶ کانتینر یخچالی از بندرلنگه به دبی اعزام شد

خبرآنلاین سه شنبه 26 خرداد 1405 - 10:12
با از سرگیری مراودات تجاری دریایی میان ایران و امارات متحده عربی، نخستین شناور فلزی حامل محموله صادراتی از بندرلنگه به مقصد بندر حمریه دبی اعزام شد.

به گزارش صبح ساحل، پس از چهار ماه وقفه در تبادلات دریایی با امارات نخستین شناور فلزی این شرکت حامل ۱۶ کانتینر یخچالی صادراتی از بندرلنگه به مقصد بندر حمریه دبی حرکت کرد.

راه اندازی مجدد خطوط حمل و نقل دریایی میان بندرلنگه و امارات میتواند نقش مهمی در تسهیل صادرات افزایش مبادلات تجاری و رونق فعالیتهای اقتصادی منطقه ایفا کند.

این شناور پس از انجام عملیات بارگیری بندرلنگه را به مقصد دبی ترک کرد و نخستین محموله صادراتی پس از وقفه چندماهه را به بندر حمریه منتقل خواهد کرد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.