سوادکوه سال‌هاست گرفتار «سلیقه زیرآبی - پل‌سفیدی» است / خوش‌آمد یک مقام مسئول یا نماینده مهم نیست / کار در سوادکوه «راه رفتن بر لبه شمشیر» است و اگر یک ذره پایم بلغزد، نصف می‌شوم

شمال نیوز سه شنبه 26 خرداد 1405 - 10:31
شمال نیوز : پاریاو سوادکوهی تأکید کرد: اگر امروز به پل‌سفید خدمتی دادم، به دلیل جمعیت بیشتر و نیاز گسترده‌تر راه‌های روستایی، آبرسانی و وسعت سرزمینی، باید یک و نیم برابر به زیرآب خدمت بدهم. عدالت باید محور تصمیم باشد
سوادکوه سال‌هاست گرفتار «سلیقه زیرآبی - پل‌سفیدی» است / خوش‌آمد یک مقام مسئول یا نماینده مهم نیست / کار در سوادکوه «راه رفتن بر لبه شمشیر» است و اگر یک ذره پایم بلغزد، نصف می‌شوم !

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، رمضان پاریاو سوادکوهی، شنبه ۲۳ خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه، ایجاد «رضایت نسبی عمومی» را اولویت کار مدیران دانست و اظهار کرد: خوش‌آمد یک مقام مسئول یا نماینده مهم نیست، آنچه در درگاه خدا قبول است، رضایت مردمی است که در بستر جامعه، و دل مردم جست‌وجو می‌شود.

 

 

 

وی با بیان اینکه سوادکوه سال‌هاست گرفتار «سلیقه زیرآبی پل‌سفیدی» است، تصریح کرد: اینجا جریان چپ و راست و اصلاح‌طلب و اصولگرا تعریف نمی‌شود؛ فقط «زیرآبی پل‌سفیدی» تعریف می‌شوی. این مسئله نه دستاورد یک شخص است و نه امروز خلق شده؛ سال‌ها وجود داشته و باید ریشه‌یابی شود.

 

 

 

فرماندار سوادکوه با اشاره به سابقه شهرداری خود، گفت: در همان دوره که اختلافات شدید بود، من پیشنهاد «الحاق دو شهر زیرآب و پل‌سفید» را به عنوان «شهر سوادکوه» دادم تا تمام ادارات از فرمانداری تا نیروی انتظامی در آزادمهر متمرکز شوند. این ایده را در تهران با یکی از موثرین در میان گذاشتم و ایشان با ذکر نمونه موفقی از استان فارس، آن را پذیرفتند.

 

 

 

وی با انتقاد از تلاش برخی برای گل‌آلود کردن فضا، هشدار داد: عده‌ای با اهداف انتخاباتی، سیاسی یا دشمنی شخصی می‌خواهند از این اختلافات بهره‌برداری کنند. مردم هوشیار باشند و نگذارند این فضا به سوادکوه آسیب بزند. افراد عاقل و بی‌طرف باید وزنه تعادل شوند.

 

 

 

پاریاو سوادکوهی تأکید کرد: اگر امروز به پل‌سفید خدمتی دادم، به دلیل جمعیت بیشتر و نیاز گسترده‌تر راه‌های روستایی، آبرسانی و وسعت سرزمینی، باید یک و نیم برابر به زیرآب خدمت بدهم. عدالت باید محور تصمیم باشد.

 

 

 

وی کار در سوادکوه را «راه رفتن بر لبه شمشیر» توصیف کرد و گفت: اگر یک ذره پایم بلغزد، نصف می‌شوم، اما علاقه دارم کار کنم. متأسفانه جریان‌سازی‌ها دلسردکننده است، در حالی که من شبانه‌روز اینجا مستقر هستم و حتی به زیارت نرفته‌ام.

 

 

 

فرماندار سوادکوه در بخش دیگری با اشاره به پیگیری‌های خود برای گازرسانی، لغو قرارداد پارک جنگلی میان سی و مدیریت بحران آتش‌سوزی جنگل کارمزد، افزود: از عملکرد برخی از ادارات راضی نیستم. اگر برادرم هم باشد، وقتی کارایی ندارد باید عوض شود. ما نیاز به پروژه و برنامه داریم، نه تعارف.

 

 

 

وی حادثه ۱۹ دی را زخمی بر پیکر شهرستان خواند و گفت: دشمن از آن سوءاستفاده کرد و از آن زمان با التهابات اقتصادی و تحریم‌ها دست‌به‌گریبانیم، اما دولت و استاندار با رویکرد پروژه‌محور در تلاش برای کنترل شرایط هستند.

 

 

 

پاریاو سوادکوهی خطاب به رسانه‌ها گفت: بروید از دستگاه‌های اجرایی مثل راه، گاز، آب، برق و بنیاد مسکن بدون واسطه گزارش بگیرید. من امانتدارم و اگر نتوانم خدمت کنم، خودم کنار می‌روم.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.