نظر رامین رضاییان درباره تساوی ایران و نیوزیلند

افکار نیوز سه شنبه 26 خرداد 1405 - 10:46
بهترین بازیکن دیدار ایران و نیوزیلند می گوید برد حق تیم ملی ایران بود.

رامین رضاییان پس از تساوی یک - یک ایران مقابل نیوزیلند در نخستین بازی جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: بازی را خوب شروع کردیم ولی گل بدی خوردیم. با این حال خیلی خوب به بازی برگشتیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. در نیمه دوم هم همینطور بودیم ولی گل‌های عجیب و غریبی خوردیم اما مهم بود که به بازی برگشتیم و حق ما بود که بازی را ببریم. دست همه بازیکنان درد نکند که با غیرت بازی کردند.

وی ادامه داد: باید بازی را می‌بردیم و هوادارانی که به استادیوم آمدند از بازی ما راضی بودند. گل‌های بدی خوردیم و می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم و برنده شویم. مهم این است که به این زودی‌ها دست از تلاش نمی‌کشیم و تا روز آخر تلاش می‌کنیم که صعود کرده و دل مردم‌مان را شاد کنیم.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.