رهایی گروگان در شهرستان خاش

مشرق نیوز سه شنبه 26 خرداد 1405 - 10:49
فرمانده انتظامی شهرستان خاش از رهایی گروگان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ غلامرضا نورا صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع یک فقره گروگانگیری با قصد اخاذی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس شهرستان خاش قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خاش با انجام اقدامات تخصصی و بهره‌گیری از روش‌های نوین کشف جرم و همچنین با استفاده از ظرفیت ریش‌سفیدان و معتمدان محلی، موفق شدند فرد گروگان‌گرفته‌شده را به سلامت به آغوش خانواده بازگردانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جستجو و پیگیری جهت شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این حادثه همچنان با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد .

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.