معلوم نشد چرا این بازیکن با تیم ملی به برزیل رفت!

ورزش سه سه شنبه 26 خرداد 1405 - 11:08
سرعتی‌زن جوان و آینده‌دار تیم ملی والیبال ایران بدون آنکه حتی فرصت حضور در فهرست ۱۴ نفره مسابقات را پیدا کند، از جمع ملی‌پوشان کنار رفت.

به گزارش "ورزش سه"، آرمین قلیچ نیازی، سرعتی‌زن جوان و آینده‌دار تیم ملی والیبال ایران، در حالی هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال را پشت سر گذاشت که با وجود حضور در فهرست ۱۶ نفره تیم، هیچ فرصتی برای حضور در زمین مسابقه پیدا نکرد.

قلیچ نیازی نه تنها در طول هفته نخست برای تیم ملی به میدان نرفت، بلکه حتی نتوانست در فهرست ۱۴ نفره مسابقات قرار بگیرد تا بدون ثبت حتی یک سرویس در لیگ ملت‌های والیبال، اردوی تیم ملی را ترک کرده و به ایران بازگردد.

این بازیکن جوان که با انگیزه‌های فراوان و امید به درخشش در سطح اول والیبال جهان به تیم ملی رسیده بود، امیدوار بود با نمایش توانایی‌های خود در لیگ ملت‌ها نگاه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به سوی خود جلب کند. با این حال، عدم استفاده از او توسط روبرتو پیاتزا، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، باعث شد این فرصت مهم برایش از دست برود.

قلیچ نیازی اکنون جای خود را در فهرست تیم ملی به شایان محرابی داده است؛ بازیکنی که همانند او در تیم ملی والیبال جوانان ایران در سال گذشته حضور داشت و حالا فرصت حضور در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال را به دست آورده است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.