پلمب چند کافه و کافی‌شاپ هنجارشکن در گرگان

مشرق نیوز سه شنبه 26 خرداد 1405 - 11:35
دادستان مرکز گلستان از پلمب چند کافه و کافی‌شاپ هنجارشکن در گرگان به علت عدم رعایت قانون و هنجارها خبرداد.

به گزارش مشرق، مهدی رزاقی‌نژاد با اشاره به پلمب چند کافه و کافی‌شاپ متخلف و هنجارشکن در گرگان اظهارکرد: این کافه‌ها در گشت نظارتی شب گذشته دادستانی که با هدف نظارت براماکن عمومی و در راستای مطالبه عمومی مبنی بر رعایت هنجارها و ارزش‌های جامعه صورت پذیرفت، به دلیل رعایت نکردن ضوابط قانونی به‌ ویژه تخطی از ساعت کاری مجاز و هنجارشکنی و قبح شکنی پلمب شدند.

دادستان مرکز استان گلستان با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان و اجرای دقیق ضوابط صنفی، افزود: نظارت‌ها در چارچوب اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوط به اماکن عمومی، حفظ نظم و انضباط اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم ادامه خواهد داشت.

رزاقی‌نژاد به اندک صاحبان کافه‌ها و فروشندگان متخلف که نسبت به مقررات قانونی و ارزش‌های جامعه بی توجه هستند هشدار داد: برای این که با ضمانت اجرای قانونی مواجه نشوند قوانین را رعایت و در فضای سالم به کسب و کار بپردازند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.