طارمی و مربی تیم ملی آمریکا را ترک کردند

همشهری آنلاین سه شنبه 26 خرداد 1405 - 11:40
با برطرف شدن مشکل مهدی طارمی و سعید الهویی در لس آنجلس ، آنها همراه کاروان ایران به تیخوانا برگشتند.

بعد از مسابقه ایران و نیوزیلند ، هنگامی که اعضای تیم ملی برای بازگشت به تیخوانای مکزیک راهی فرودگاه لس آنجلس شدند، کارشکنی جدیدی از سوی آمریکایی های رخ داد.

همان‌گونه که در سفر رفت تیم ملی به لس‌آنجلس نیز برخی موانع و سخت‌گیری‌ها وجود داشت و طارمی کاپیتان تیم و سعید الهویی با دردسرهای فراوان وارد امریکا شدند، در مسیر بازگشت نیز فرآیند خروج مهدی طارمی و سعید الهویی با تأخیر غیر موجه در گیت خروجی فرودگاه مواجه شد که این موضوع پرواز تیم ملی را به تاخیر انداخت.

در نهایت بعد از معطلی چند ساعته اعضای تیم ملی در فرودگاه ، مشکل طارمی و الهویی برطرف شد و آنها نیز توانستند همراه بازیکنان و سایر اعضا آمریکا را به مقصد تیخوانای مکزیک ترک کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.