لنج‌های ایرانی به امارات می‌روند

افکار نیوز سه شنبه 26 خرداد 1405 - 11:45
پس از یک دوره توقف، امارات با ابلاغ دستورالعملی، ورود لنج‌های چوبی ایرانی را به سه بندر دبی از سر گرفت.

 آژانس دریایی شناورهای چوبی دبی، وابسته به مؤسسه بنادر، گمرک و منطقه آزاد امارت (PCFC)، با ارسال بخشنامه‌ای رسمی به نمایندگان کشتیرانی، شرایط و مدارک جدید مورد نیاز برای ورود لنج‌های چوبی ایرانی به بنادر دبی را ابلاغ کرد.از آغاز جنگ تحمیلی دشمن آمریکایی_صهیونی علیه ایران، فعالیت و تردد شناورهای ایرانی به امارات متوقف شده بود.بر اساس این تصمیم، فعالیت لنج‌ها به سمت سه پایانه «اسکله دیره»، «بندر حمریه» و «واترفرانت مارکت» خواهد بود و لحظاتی قبل نیز نخستین شناور فلزی حامل ۱۶ کانتینر یخچالی صادراتی از بندرلنگه به مقصد بندر حمریه دبی حرکت کرد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.