نسخه عبور از تورم ساخت؟ ‌

دنیای اقتصاد سه شنبه 26 خرداد 1405 - 12:17
دنیای اقتصاد؛ تورم ساخت‌وساز در تهران به سطحی رسیده که بسیاری از سازنده‌ها به دنبال راهی برای کاهش هزینه و زمان اجرای پروژه‌ها هستند.

به گزارش گروه آنلاین روزنامه دنیای اقتصاد؛ تورم ساخت‌وساز در تهران به سطحی رسیده که بسیاری از سازنده‌ها به دنبال راهی برای کاهش زمان و هزینه اجرای پروژه‌ها هستند. یکی از گزینه‌های جدی، صنعتی‌سازی ساختمان است؛ مدلی که می‌تواند سرعت ساخت را افزایش دهد، مصرف مصالح را کاهش دهد و بهره‌وری پروژه‌ها را بالا ببرد.

اما مسیر تغییر، به این سادگی نیست. بخش مهمی از مقررات و ضوابط ساختمانی همچنان بر مبنای الگوهای سنتی تدوین شده و با روش‌های نوین ساخت همخوانی کامل ندارد.

سوال اینجاست؛ چرا صنعتی‌سازی بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته؟ و چه موانعی بر سر راه گسترش آن وجود دارد؟/

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.