نتانیاهو تنها ماند

افکار نیوز سه شنبه 26 خرداد 1405 - 12:31
منابع امنیتی رژیم صهیونیستی از تشدید انزوای نتانیاهو در میان محافل تصمیم گیرنده در این رژیم خبر دادند.

 روزنامه عبری زبان معاریو به نقل از منابع امنیتی در رژیم صهیونیستی گزارش داد، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در حال حاضر تقریباً منزوی شده و مشاوران نزدیکی ندارد.

این منابع اضافه کردند، پیشتر نهادهای امنیتی نسبت به اعتماد بیش از حد به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و احتمال تغییر ناگهانی مواضع و سیاست های وی هشدار داده بودند.

بر اساس این گزارش، بعضی شخصیت های با نفوذ در دولت آمریکا حضور دارند که ممکن است برخی منافعشان با سیاست های رژیم صهیونیستی همسو نباشد.

این در حالی است که تمام سیاست ها و اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه کشورهای منطقه به ویژه ایران با هماهنگی کامل آمریکا و شخص ترامپ انجام می شود.

در این گزارش آمده است، انزوای نتانیاهو در میان محافل تصمیم گیرنده در رژیم صهیونیستی با رفتن آخرین کسی که به او نزدیک بود یعنی رومن گوفمن و انتصابش به عنوان رئیس موساد تشدید شده است.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.