ملی‌پوشان نیمه‌شب به تیخوانا رسیدند

خبرورزشی سه شنبه 26 خرداد 1405 - 13:19
بازگشت شبانه تیم ملی ایران به تیخوانا پس از تساوی با نیوزیلند؛ استقبال مقامات فدراسیون در فرودگاه انجام شد.

اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی ۲-۲ مقابل نیوزیلند در دور اول مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ و در شرایطی که به دلیل تاخیر غیر موجه در فرآیند خروج  مهدی طارمی و سعید الهویی در فرودگاه لس آنجلس با تاخیر به سمت تیخوانا پرواز کردند، ساعت ۱:۳۰ به وقت محلی وارد فرودگاه این شهر شدند.

در زمان بازگشت ملی‌پوشان به تیخوانا، مهدی تاج، رئیس فدراسیون، مهدی محمد نبی، سرپرست تیم ملی، هدایت ممبنی، دبیرکل فدراسیون و سفیر ایران در مکزیک در فرودگاه به استقبال ملی‌پوشان رفته و ضمن خسته نباشید به آنها خوش‌آمد گفتند.

بیشتر بخوانید: مسائل سیاسی روی اعصاب طارمی: از این وضعیت خسته شده‌ایم/ در این باره از رئیس فدراسیون سوال کنید؛ این‌جا نیست!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.