پاشازاده: نباید یک‌طرفه به قاضی برویم/ شاید بازی بعدی معجزه شود

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 26 خرداد 1405 - 14:02
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال گفت: دیدارهای تدارکاتی خوبی نداشتیم نباید یک طرفه به قاضی برویم و انتقاد کنیم.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی 2 -2 تیم ملی فوتبال ایران برابر نیوزیلند در نخستین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2026 عنوان کرد: بازی خیلی جالبی نبود و هر دو تیم به توپ‌های مستقیم روی آورده بودند. هر چیزی که پیش‌بینی می‌شد، اتفاق افتاد. در دفاع ضعیف و در خط حمله قوی هستیم. می‌توانستیم برنده شویم ولی خیلی مسائل دست به دست هم داد تا یکسری اتفاقات رقم بخورد. 

وی افزود: بازیکنانی که در لیگ برتر بازی می‌کردند، خیلی موثر نبودند اما لژیونرها تاثیرگذاری زیادی داشتند. چیزی نسبت به جام ملت‌ها تغییر نکرده بود و به همان مدل و روش قبلی بازی کردیم. بازیکنان همان نفرات قبلی هستند و فقط آریا یوسفی در ترکیب اصلی قرار گرفته بود.

پاشازاده گفت: تعطیلی لیگ تاثیر زیادی روی بازیکنان گذاشته بود. خیلی‌ها می‌گفتند نیوزیلند را می‌بریم ولی فوتبال هیچ وقت قابل پیش‌بینی نیست. دیدیم کیپ ورد برابر اسپانیا مساوی کرد. شاید الان همه ناامید شده باشند ولی مسابقه اول بود و چون دیدارهای تدارکاتی خوبی نداشتیم نباید یک طرفه به قاضی برویم و انتقاد کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی خاطرنشان کرد: می‌دانستیم خط دفاعی‌مان استاندارد تورنمنت جام جهانی را ندارد. هر چهار بازیکن خط دفاعی خوب هستند اما باید قیاس درست انجام دهیم. با این حال، فوتبال هر زمان می‌تواند تغییر کند و شاید بازی بعدی تیم ملی معجزه‌ای اتفاق بیفتد و بلژیک را ببریم، هر چند کارمان سخت است. 

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.