واکنش تلخ مدیر تیم ملی به عدم صدور ویزا

خبرورزشی سه شنبه 26 خرداد 1405 - 14:48
مدیر تیم ملی که ویزای آمریکا را نگرفت، گفت از دوری از تیم ناراحتم اما بازیکنان می‌خواهند چهره صلح نشان دهند.

تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۶ امروز سه شنبه ۲۶ خرداد به مصاف تیم ملی نیوزیلند رفت که این بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون و مدیر تیم ملی فوتبال ایران که به دلیل عدم صدور ویزا حضور در آمریکا را از دست داد در رابطه با این بازی اظهار داشت: احساس من در حال حاضر یک احساس منفی است و از اینکه نمی‌توانم در کنار تیم باشم ناراحت هستم، اما مطمئنم بازیکنان و اعضای تیم به خوبی می‌دانند که قلب ما با آن‌هاست و ما از همین‌جا حامی و هوادارشان هستیم.

وی با بیان اینکه تیم ملی در مسیر خود با موانع متعددی روبه‌رو بوده است، افزود: ما در طول این مسیر با مشکلات زیادی مواجه شدیم و تیم ملی نیز چالش‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: با وجود این شرایط، ما تیمی بسیار باتجربه هستیم و از ساختار حرفه‌ای برخورداریم و از سوی کادر مدیریتی تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بازیکنان دچار حاشیه و حواس‌پرتی نشوند و بتوانند تمرکز کامل خود را روی مسابقات داشته باشند.

نبی همچنین تصریح کرد: بازیکنان ما نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند و تمام توان خود را به کار می‌گیرند تا نشان دهند برای ایجاد صلح و حضور شایسته در جام جهانی به این رقابت‌ها آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: جانشین سرپرست ویزا نگرفته ایران در آمریکا چه کسی بود؟

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.